سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدیشهر گفت : دو قطعه زمین با اجرای طرح آرامش بهاری و برپایی خیمه‌های معرفت در مهدیشهر وقف شد.
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، محسن براتی امروز اظهار داشت: هر سال از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه، طرح‌های متعددی اجرایی می‌شود که یکی از برنامه‌های مهم در آستانه سال نو و تعطیلات نوروزی، طرح «آرامش بهار‌ی» است.
 
وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح، همه نیروها و ظرفیت‌ها و امکاناتی که در کشور وجود دارد، بسیج می‌شود تا خدمات‌رسانی مناسبی به مسافران نوروزی و زائران امامزادگان و بقاع متبرکه کشور صورت گیرد.
 
سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدیشهر افزود: این طرح‌ها در استان سمنان و شهرستان مهدیشهر نیز به مرحله اجرا می‌رسد تا همه مردم و زائران و مجاوران بقاع متبرکه و امامزادگان از مواهب آن برخوردار شوند.
 
براتی بیان کرد: امسال با اجرای طرح آرامش بهاری در شهرستان مهدیشهر و برپایی خیمه‌های معرفت در این شهرستان، استقبال خوبی از برنامه‌های دینی، قرآنی، فرهنگی و مذهبی اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدیشهر شده است.
 
وی تصریح کرد: در یکی از اثرات اجرای این طرح‌ها، شاهد وقف دو قطعه زمین از سوی خیر و نیکوکار مهدیشهر بودیم.
 
سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدیشهر افزود: سیدمحمدرضا پورهاشمی، واقف خیراندیشی است که در پی اجرای طرح آرامش بهاری و برپایی خیمه‌های معرفت، دو قطعه زمین به ارزش 900 میلیون ریال را برای ساخت مرکز فرهنگی و قرآنی در این شهرستان وقف کرده است.
 
براتی تاکید کرد: در همین راستا، تلاش می‌شود تا در راه عمل به نیت این واقف نیکوکار اقدام شده و مرکز فرهنگی و قرآنی در شهرستان مهدیشهر راه‌اندازی شود.
/2759/